KulturaVesti

SEMINAR NA TEMU DIGITALNOG MARKETINGA U BIBLIOTEKAMA

Uspešna praksa uvođenja digitalnog marketinga u javnim bibliotekama, bila je tema današnjeg seminara, pod nazivom „Inovativnost u bibliotekama“, koji je održan u prostorijama Narodne biblioteke „Radoje Domanović“ u Leskovcu.

Jedna od tehnika u digitalnom marketingu, koja je u poslednje vreme, intenzivno počela da se primenjuje kako u javnim, tako i u školskim bibliotekama, je storytelling, koja predstavlja potpuno novu praksu pripovedanja priča, u cilju njihovog približavanja zainteresovanoj publici, objasnila je Beba Stanković, diplomirani bibliotekar savetnik Narodne biblioteke Srbije.

Međutim, storytelling u kombinacijisa storydoing-om, prema njenim rečima, dovodi do transformacije u sklopu digitalnog marketinga, putem kojeg se, kako dodaje Stanković, vrši popularizacija čitanja i samih biblioteka.

U najširem smislu, digitalni storytelling može se shvatiti kao praksa pripovedanja, korišćenjem kompjuterskih alata, poput slika, grafika, audio i vizuelnih medija i drugih.

Pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i informisanja, kao i grada Leskovca, današnji seminar, pod nazivom „Inovativnost u bibliotekama“, održan je u okviru programa „Stalno stručno usavršavanje bibliotečko-informacionih stručnjaka u Jablaničkom okrugu“.