DOBAR USPEH OSMAKA NA ZAVRŠNOM ISPITU OVE GODINE
Tim za praćenje i koordinisanje primene preventivnih mera u radu škola doneo je odluku da se DRUGI MODEL organizacije obrazovno-vaspitnog rada, odnosno kombinovana nastava od ponedeljka, 15.11.2021. godine primenjuje u SREDNjIM ŠKOLAMA na teritoriji tri lokalne samouprave: Beograd, Veliko Gradište i Niš.
DRUGI MODEL nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe. Prema podacima iz izveštaja o rezultatima završnog ispita na kraju osnovnog obrazovanja i vaspitanja u školskoj 2020/2021. godini, koji je obuhvatio 64.043 učenika koji su u junu polagali završni ispit, prosečan opšti uspeh u osmom razredu iznosio je 4,12.
Prema podacima iz nadzora preuzetim iz elektronskog sistema „Servis javnog zdravlja“ koje je Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja dostavio Institut za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ u nedelji od 3. novembra do 7. novembra 2021. godine broj obolele dece školskog uzrasta od 6 do 18 godina je bio 1667 (0.22%) obolelih.
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vlade Republike Srbije saopštilo je danas da je na kraju osmog razreda osnovne škole u školskoj 2020/2021. godini odličan uspeh ostvarilo 43,2 odsto učenika, dok je dovoljan uspeh imalo svega 1,2 odsto učenika.
U izveštaju Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja navodi se da je na kraju osmog razreda 34,1 odsto učenika bilo vrlodobro, a 21,5 odsto njih ostvarilo je dobar uspeh.
Prema podacima iz izveštaja o rezultatima završnog ispita na kraju osnovnog obrazovanja i vaspitanja u školskoj 2020/2021. godini, koji je obuhvatio 64.043 učenika koji su u junu polagali završni ispit, prosečan opšti uspeh u osmom razredu iznosio je 4,12.
Osmi razred je sa prosečnom ocenom 5,00 završilo 12.256 učenika, odnosno, 19,1 odsto.
Podaci pokazuju i da je osnovnu školu u školskoj 2020/2021. godini sa Vukovom diplomom završilo 8.886, odnosno 13,9 odsto učenika u Srbiji, što je približno na istom nivou kao i prethodne školske godine, kada je taj procenat iznosio 13,8 odsto.
Analiza je pokazala da su na završnom ispitu na kraju školske 2020/2021. godine, u poređenju sa prethodnom školskom godinom, ostvareni prosečno bolji rezultati.
U izveštaju se, takođe, navodi da se školska 2020/2021. godina odvijala u posebnim uslovima zbog pandemije COVID-19, koji su diktirali promenu organizacije nastave i učenja.