DruštvoVesti

STRATEGIJA OBRAZOVANJA USKORO

Na sastanku ministra prosvete Branka Ružića sa direktorima osnovnih i srednjih škola sa teritorije grada Leskovca u skupštinskoj sali grada Leskovca predstavljeni su ciljevi Strategije razvoja obrazovanja koja će biti za dve nedelje pred narodnim poslanicima za usvajanje.
Nakon prikazanog filma o ulaganjima lokalne samouprave u oblast obrazovanja ministar Branko Ružić se zahvalio svim vaspitno-obrazovnim radnicima što su se u prethodnih godinu dana odgovorno ponašali u vanrednim okolnostima, jer su oni organizatori vaspitno-obrazovnog rada i pokazali su visok stepen organizovanosti, al ii i vannastavnom osoblju, svim učiteljima, nastavnicima, profesorima, a posebno deci, učenicima koji su takođe pokazali veliku odgovornost, kao i roditeljima koji su pokazali izuzetno razumevanje.
Pohvalio je rad lokalne samouprave i istakao značaj Strategije razvoja obrazovanja koja će uskoro biti usvojena u Narodnoj skupštini.
Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović je istakao da u proteklom periodu nije zaobiđena niti jedna škola kada je reč o ulaganjima od kojih su mnoge dobitnici vrednih priznanja , ali i važnost populacione politike lokalne samouprave.
Sa predlozima za bolje funkcionisanje obrazovnog procesa obratili su se direktorke MŠ Stanislav Binički i leskovačke Gimnazije Biljana Miljković i Dragana Cvetanović,koja je predsednica Aktiva direktora srednjih škola kao i predsednik Aktiva direktora osnovnih škola na teritoriji grada Leskovca Dejan Cakić. On je izneo predlog da se broj učenika u odeljenjima smanji sa 30 na 25 s obzirom na manji broj dece iz godine u godinu.
Nakon ovog sastanka ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Branko Ružić je sa svojim saradnicima i gradonačenikom Cvetanovićem posetio leskovačku gimnaziju gde je obišao informatički kabinet i kabinet za biologiju i Ekonomsku školu gde su ga dočekale direktorke Dragana Cvetanović i Tanja Petković.
Ružić je pohvalio izuzetne rezultate učenika dveju srednjih škola i istakao da
na obrazovanju počiva razvoj svakog društva .